Ultimele comentarii pe forum

26241 com 1 2 3 4 ..... 252253254255256257258 ..... 260 261 262 263 INAINTE ›
SUBIECT COMENTARIU
cancer de san 00:00:00 de către blunast
Subiect: cancer de san
Tratamentele homeopatice se fac in acelasi timp cu cele clasice (chimio si radioterapie) sau dupa ce se termina curele?Toate aceste produse: Isorel,Culevit, Nicolit,Iscador ...cand se pot lua?Nu impiedica efectul chimioterapiei? Mi s-a spus, de exemplu, ca in timpul chimioterapiei nu trebuie sa ia vitamine.Voi cum ati facut?
cancer de san 00:00:00 de către blunast
Subiect: cancer de san
Pentru Maria77: Am 45 de ani.Ma bucur ca pot comunica astfel cu un medic, pentru ca sunt sigura ca ai incercat tot ce e mai bun pt mama ta si sigur experienta ta imi va fi folositoare.Am citit tot ce a scris fiecare mai sus.Sper ca mama ta este bine.
cancer de san 00:00:00 de către maria77
Subiect: cancer de san
Pentru blunast.Antiemeticele de care ti-am zis chiar au avut efect la mama mea.Eu sunt medic si am incercat si eu sa-i dau ce este mai bun.Cat despre gratuitate la aceste medicamente eu una nu am beneficiat de asa ceva.Iti doresc succes poate reusesti tu.Daca nu te deranjeaza poti sa-mi spui ce varsta ai?Eu am 30.
cancer de san 00:00:00 de către maria77
Subiect: cancer de san
Buna!Chiar nu este nimeni care sa aiba her 2 pozitiv?Sau sa stie despre acest medicament Herceptin?
cancer de san 00:00:00 de către blunast
Subiect: cancer de san