metastaza osoasa - ce sanse mai are?

Secțiunea: Cancerul de piele (Melanom malign)
65 comentarii 1 23 4 INAINTE ›
21 MarinMarian
21 MarinMarian [7c]
10-10-2009, 20:49

Membru din 03-10-2009

Subiecte: 0

Comentarii: 7

Salutari...despre medici ma abtzin sa mai vb...sunt medici buni in romania si medici care ar trebuii sa faca orice altceva numai sa nu se mai numeasca medici,sau asistente,sau femeii de servici,sau chiar cei de la morga care mi-au spus ca pt 100 ron sa mi o spal eu...asa pe fatza....eu de felul meu nu dau mita,NEVER,am ceva radacini de neamtz si nu vreau sa ma dezic...dar am zis ca pt mama,scumpa mea mama,ORICE....cretini...din pacate eu nu prea cunosc oncologi buni in romania...si mama urma sa fie dusa in Belgia,la fratele meu dar na mai apucat....imi pare rau ca nu te pot ajuta....sper doar sa gesti persoana potrivita pt boala ei...de fapt persoanele potrivite...pt ca mai multi medici ar trebuii sa se ocupe de asemenea cazuri....nu va luatzi dupa medici...prognosticurile lor nu sau adeverit de foarte multe ori....tot ce conteaza sa fitzi alatrui de ei si sa le spunetzi cat de mult ii iubitzi....iar cand nu mai pot de suferintza sa ii lasatzi sa plece din aceasta lume punandule o compresa rece pe frunte si o mangaiere pe obraz...daca va pot ajuta cu ceva cu ceea mai mare placere..ADRESA MEA DE MAIL m_raul_82@yahoo.com...mult curaj,si sa pretzuitzi fiecare clipa alaturi de cei dragi...dupa...este foarte greu...o seara frumoasa!
22 ighy
22 ighy [1c]
18-10-2009, 22:55

Membru din 18-10-2009

Subiecte: 0

Comentarii: 1

metastaza osoasa este ultima faza a cancerului ... de aici nu mai poti face nimic.... numai sa speri sa se termine cat mai repede ... Este si mai rau cand sti ce are dar nu poti sa faci nimic ... stiu cum este
23 rambo30
23 rambo30 [1c]
20-11-2009, 14:39

Membru din 20-11-2009

Subiecte: 0

Comentarii: 1

Salutare.
Ce citesc aici in legatura cu metastaza osoasa ma infioara.