Dureri articulare dupa chimioterapie

Secțiunea: Chimioterapie
22 comentarii 1 2
21 aralex
21 aralex [70c]
19-08-2011, 15:27

Membru din 26-09-2011

Subiecte: 1

Comentarii: 70

multumesc pentru raspuns. e vb de analizele care se fac periodic inainte de tratamentul cu citostatice, iar pe biletul de iesire scrie ca celelalte analize sunt in limite normale cat despre sangerare, nu stiu daca poate fi vinovata o rana la picior, cam de 1 cm unde s-a taiat cu lama. vom astepta sa faca tomograful peste 2 saptamani
22 RaulDuke
22 RaulDuke [7684c]
19-08-2011, 21:03

Membru din 12-04-2011

Subiecte: 1

Comentarii: 7684

mult succes !
Răspunde la topic
22 comentarii 1 2
Notă: informațiile prezentate pe site-ul Ghid-Cancer.ro au rolul de a informa și susține pacienții cu cancer sau aparținătorii acestora, însă nu pot substitui vizita la medic, diagnosticul și tratamentul oferit de acesta în mod direct. Nu ne asumăm nicio răspundere cu privire la efectele pe care acest site le poate avea asupra dvs.
Trimite(Share) pe Facebook
Mergi sus
Trimite linkul pe Whatsapp
Accept cookies Informare Cookies Folosim cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.