Cancer prostata, malign, incipient

Secțiunea: Cancerul de prostata
31 comentarii 1 2
21 Bunicul
21 Bunicul [65c]
31-05-2019, 17:30

Membru din 18-07-2017

Subiecte: 0

Comentarii: 65

Răspuns pentru (Tuțu, Azi, ora 11:50:25):

O posibilă metastază osoasă a cancerului de prostată. Tumorile maligne oasoase secundare pot fi osteolitice, osteocondensante sau mixte. Cancerul de prostată produce în principal astfel de leziuni osoase.
GIST, Prostată, Vezică
22 Tuțu
22 Tuțu [6c]
01-06-2019, 14:50

Membru din 26-05-2019

Subiecte: 0

Comentarii: 6

Răspuns pentru (Bunicul, 31-05-2019, 17:30:41):

Multumesc pt răspunsul prompt.
Și densificari pseudonodulare?
23 Bunicul
23 Bunicul [65c]
01-06-2019, 21:17

Membru din 18-07-2017

Subiecte: 0

Comentarii: 65

Răspuns pentru (Tuțu, Azi, ora 14:50:11):

Nu sunt medic ci doar un paceint oncologic așa că răspunsurile mele nu reprezintă o opinie medicală. Densificări pseudonodulare inseamnă, cred, niște zone cu o structură, vizibilă imagistic, ca a unui nodul. Vă înțeleg temerile căci am fost și eu in postura dumneavoastră, dar e bine să vă axați pe esențial, și acesta este tratarea corespunzătoare a bolii, nu detalierea diagnosticelor medicale. Toate detaliile de acolo sunt scrise pentru echipa tumor board, alți medici cu care intrați in contact, nu pentru dumneavoastră. Indiferent ce scrie un medic radiolog pe o interpretare imagistică confirmarea se face prin alte metode, puncții, biopsii, analize histopatologice și imnohistochimice. Aveți nevoie de un urolog, un oncolog, un radiolog ( un medic de medicină alternativă și un nutriționist, dacă preferați să acoperiți și partea pe care medicina alopată nu o utilizează la potențialul maxim) pentru a invinge boala sau a o ține sub control și a menține o stare de confort general cât mai aproape de normal, foarte multă vreme. Am întâlnit pacienți cu cancer de prostată și metastaze osoase sau chiar la alte organe, care gestionează boala de peste 10-15 ani.
GIST, Prostată, Vezică
24 Tuțu