Tratament Zytiga, dureri noi

Secțiunea: Cancerul de prostata
2 comentarii 1
1 antonede Raportează conținut inadecvat Trimis: 12-07-2017, 14:01:43

Membru din 12-07-2017

Subiecte: 1

Comentarii: 0

Vă scriu în numele tatălui meu. Are neoplasm de prostată (carcinom G4), cu metastaze, diagnosticat în această fază, anul trecut, în august. După Zoladex și Bicalutamidă, am trecut la tratamentul cu Zytiga și Prednison, de două luni. Au apărut însă niște dureri foarte mari, care înainte nu existau, în zona brâului / mijlocului: față și spate. Cum se pot combate sau măcar atenua?
2 RaulDuke Raportează conținut inadecvat Trimis: 18-07-2017, 16:36:57

Membru din 12-04-2011

Subiecte: 1

Comentarii: 6865

Răspuns pentru (antonede, 12-07-2017, 14:01:43):


exista multiple variante, fiecare in functie de multiplele cauze posibile. solutia nu o poate elucida decat un medic, iar cel mai potrivit pentru asta este medicul care ii conduce tratamentul cu zytiga. ce v-a propus acesta?
2 comentarii 1
Notă: informațiile prezentate pe site-ul Ghid-Cancer.ro au rolul de a informa și susține pacienții cu cancer sau aparținătorii acestora, însă nu pot substitui vizita la medic, diagnosticul și tratamentul oferit de acesta în mod direct. Nu ne asumăm nicio răspundere cu privire la efectele pe care acest site le poate avea asupra dvs.
Acest site folosește cookies. Continuând navigarea vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK